Steve Ballmer, directorul executiv al Microsoft, a declarat ca actualul succes Google nu este in mod concret legat de cultura companiei, ci doar au reusit sa devina o companie de succes in zona de cautari online inaintea rivalilor sai, scrie The Guardian.
"Primul lucru de care Google beneficiaza in cautarile online este ca a facut-o bine inaintea tuturor. Este o valoare cu caracter obligatoriu, bineinteles", a declarat Ballmer.
"Putem atribui aceste lucruri asupra unor lucruri cum ar fi cultura de business, insa nu este niciodata clar care vine prima, caracterul obligatoriu sau cultura", a adaugat managerul.
Ballmer a recunoscut ca gigantul software pe care il conduce a intarziat in dezvoltarea sectorului de cautari online, in pofida lansarii site-ului MSN Search in 1998. Insa cu Bing, care isi mareste cota de piata din Statele Unite, el a declarat ca ar putea atinge performanta de a deveni un motor de cautare dominant.
Intrebat daca Microsoft va deveni principalul jucator in domeniul cautarilor online, Ballmer a replicat ca "nu exista un raspuns bun pentru aceasta intrebare. Daca spui "da" vei parea arogant, daca vei raspunde "nu" e ca si cum nu ai avea nicio sansa. Asadar raspunsul e da, intr-o zi", a declarat directorul executiv al celui mai mare producator software.
"Avem un optimism pe termen lung. Obiectivul de maine este de a castiga cateva procente si sa lucram in continuare", a declarat acesta.
Comentariile sale despre cultura Google vor fi ca o lovitura pentru compania ce detine cel mai popular motor de cautare, care si-a construit o reputatie bazata in mare parte pe construirea unei culturi diferite de cea a Microsoft.
Odata cu obiectivul Bing de a deveni o forta in cautarile online si lansarile Google ca: browserele web, sistemele de operare si a aplicatiile, cele doua companii au intrat intr-un conflict ce