Neogen nu este un concurent pentru reţeaua de socializare Facebook, a subliniat vineri directorul companiei, Călin Fusu, într-un interviu online pe Hotnews.ro.
Directorul Neogen a declarat că reţeaua de socializare Neogen nu vrea să fie un concurent pentru Facebook, ci dimpotrivă, chiar vineri a lansat o aplicaţie BestJobs pe Facebook.
Călin Fusu a precizat că schimbarea de design a Neogen nu este inspirată din Facebook, aşa cum mulţi bănuiesc. Acesta a spus că ar fi cea mai mare prostie să copiezi Facebook, "e ca şi cum te-ai pune pe calea ferată în faţa trenului". Neogen încearcă să se diferenţieze de Facebook, mai ales că este vorba mai mult despre ce se întâmplă în oraş, despre anunţuri şi discuţii, arată Fusu.
Directorul a explicat şi de ce Neogen nu beneficiază în România de un succes la fel de mare ca Facebook sau Hi5: reţele străine de socializare beneficiază de o finanţare excelentă. Fusu a menţionat că Neogen a apărut mai târziu pe piaţă, mai întâi prin anunţuri diverse şi dating şi că trebuie să se poziţioneze diferit de Facebook pentru a avea succes.
Călin Fusu a declarat că Neogen caută să atragă oameni cât mai tineri, de genul celor care folosesc Hi5 şi să ducă vârsta medie de folosire spre 25 de ani. Cu noul design speră să stimuleze utilizatorii să folosească Neogenul, şi nu alte reţele.
În cadrul interviului, Fusu a fost întrebat ce părere are de Sorin Ovidiu Vântu şi implicarea lui în Republica Moldova. "Vântu cât şi Sârbu lansează operaţiunile din Moldova doar pe jumătate în scop comercial. Oamenii care au apucat să facă ceva în viaţă şi ating o anumită vârstă încep să vadă 'the bigger picture', iar în acest caz e vorba de lupta pentru mintea şi sufletul românilor de dincolo", a spus directorul Neogen, subliniind că el susţine orice implicare a oamenilor de media români în R.Moldova, şi speră să aibă şi succes comercia