Unul din cei mai mari jucători de pe piaţa de logistică atacă agresiv în 2010. Produse Nestle sau P&G sunt depozitate pe platformele FM Logistic din Banat, de unde pleacă apoi spre toată ţara. În 2009, când criza speriase majoritatea investiţiilor în piaţa spaţiilor industriale, FM Logistic anunţa inauguraraea unei platforme de proporţii.
Investitia este la Dudeştii Noi, în judeţul Timiş. Acum, compania este gata să cucerească noi clienţi, pe care plănuieşte să îi vâneze folosind o strategie agresivă. „Zona Timiş are un potenţial mare, fiind aproape de Europa Centrală, motiv pentru care căutăm să aducem un om nou pe partea de vânzări, care să atace piaţa cu agresivitate”, a declarat Adrian Pali, director de vânzări FM Logistic România. Potrivit acestuia, business-ul din zona de Vest a funcţionat la parametri buni şi pe timp de criză pentru că partenerii de afaceri au fost aleşi numai din rândul companiilor de top.
Estimează noi investiţii
„Avem parteneri stabili, cu o situaţie financiară bună. Am evitat să lucrăm cu companii care aveau un grad mare de risc”, a explicat Pali, care se mândreşte cu faptul că lista clienţilor FM Logistic a crescut chiar şi în unul din cei mai grei ani ai economiei. „În criză, am câştigat aproape 15 clienţi noi”, a declarat directorul de vânzări.
Unul din secretele reuşitei FM Logistic este construcţia modulară a platformelor, care pot fi extinse uşor, dacă apar noi cereri de la clienţi.
Astfel, suprafaţa actuală deţinută de companie la Dudeştii Noi poate ajunge la 86.000 de metri pătraţi, adică de aproape şapte ori mai mult spaţiu de depozitare decât în prezent. Clienţii companiei s-au repliat la criză, iar cuvântul de ordine în 2009 a fost „negocierea”. „Am redus costurile cu 20-25 la sută”, a explicat Adrian Pali.
Reducerea costurilor
Potrivit reprezentanţilor FM Logistic, co