Notorietatea, feedbackul imediat şi interacţiunea cu clienţii sunt principalele beneficii pe care Twitter, una dintre cele mai populare trei reţele sociale din lume, le poate aduce unei afaceri. De săptămâna trecută, Dalai Lama are cont pe Twitter. În numai câteva zile, liderul tibetan avea deja peste 100.000 de followeri. Ştirea a fost trecută de mai toate ziarele la „diverse“, însă acest nou cont dovedeşte încă o dată dimensiunile unui fenomen care, evident, nu m
Notorietatea, feedbackul imediat şi interacţiunea cu clienţii sunt principalele beneficii pe care Twitter, una dintre cele mai populare trei reţele sociale din lume, le poate aduce unei afaceri.
De săptămâna trecută, Dalai Lama are cont pe Twitter. În numai câteva zile, liderul tibetan avea deja peste 100.000 de followeri. Ştirea a fost trecută de mai toate ziarele la „diverse“, însă acest nou cont dovedeşte încă o dată dimensiunile unui fenomen care, evident, nu mai poate fi ignorat.
Ce beneficii ar putea aduce Twitter unei companii? „Astăzi nu mai este de ajuns să îţi monitorizezi brandul doar în media tradiţională, pentru că raportul pe care îl afli de aici este incomplet şi nu indică întotdeauna problemele de satisfacţie a clienţilor“, se arată în Ghidul Twitter 2010, realizat de agenţia Republika Interactive.
În plus, reţeaua oferă companiilor posibilitatea de a construi comunităţi şi a genera grupuri de fani de la care se poate obţine un feedback rapid despre produse şi servicii. „Discuţiile care se poartă astăzi în jurul Twitter sunt aceleaşi care se purtau în urmă cu câţiva ani în jurul site-urilor de pe internet“, spune Tereza Vâlcan, managing director, CIVITAS Global Ketchum, agenţie de comunicare ce a inclus acest canal în strategiile realizate pentru toţi clienţii săi. Altfel spus, este doar o chestiune de timp până când lipsa unui cont pe Twitter va fi considerată o