După mai bine de două luni în care multe străzi din Sibiu păreau mai degrabă construite pentru off-road decât pentru trafic, municipalitatea sibiană promite că va asfalta toate gropile din oraş în maximum o lună de zile. Sursa: Bogdan Brylynski
Echipele societăţii Drumuri şi Prestări în Construcţii (DPC), care se ocupă de starea carosabilului din oraş, au început deja să frezeze porţiunile de drum unde craterele au apărut după îngheţ precum ciupercile după ploaie. De săptămâna viitoare, DPC va porni şi staţia de asfalt pentru a astupa cât mai multe dintre gropile frezate acum.
Credit de 11,5 milioane de euro
În lipsa centurii ocolitoare, traficul greu intră în continuare prin oraş, iar sutele de tone ale TIR-urilor lasă urme adânci în şosea.
Ca în fiecare an, la topirea zăpezii, străzile arată ca după bombardament. Maramureşului, Argeşului, Râului, Dima poartă urme adânci ale cauciucurilor groase în ciuda peticelilor constante.
„Sunt anumite străzi unde, într-adevăr, este foarte greu de stabilit care mai este asfaltul original. Noi ne propunem să reabilităm complet cât mai multe străzi, moment de la care aceste plombări nu vor mai fi necesare”, spune viceprimarul Sibiului, Virgil Popa.
Primăria Sibiu a accesat şi un credit de 11,5 milioane de euro, bani care vor fi cheltuiţi pentru reabilitarea mai multor străzi din oraş pentru care există deja studii de fezabilitate.
„O să fie scoase la licitaţie mai multe pachete mici de străzi, nu va fi unul singur de 30 de străzi, câte ne-am propus minim. Acum, să vedem, în funcţie şi de constructori pe câte străzi pot intra. Ne propunem să începem în mod clar pe Anghel Saligny şi Sturza, singurele străzi care au rămas nemodernizate din pachetul de străzi cuprins între Calea Dumbrăvii şi Calea Cisnădiei. Sunt două străzi de pământ, de unde se adu