Am descoperit pe YouTube clipul de mai jos, numai bun de studiat într-o zi solară de duminică, zi ce te îndeamnă la plimbări, nu la pierdut vremea la duş cu autoalinturi desăvârşite. Ea la duş vs. El la duş:
Că suntem diferiţi, noi şi voi, e deja un truism, cum ar zice bunul domn P., cel cu care aveam şi discuţii despre importanţa parfumului. Iată dialogul avut pe marginea fimuleţului:
P.: oricum, filmuleţu’ priveşte un cuplu căsătorit. şi-aici acţionează alte reguli. într-un cuplu de proaspăt iubiţei, nu-l văd pe el făcînd tămbălău la duş. chestie de perspectivă, aş zice.
Ruxandra : eu zic ca cel mai bine fac dus impreuna
Ruxandra : pe criza asta se economiseste apa!
P.: mai taie la cheltuieli
P.: da,da
Ruxandra : basca, pielea uda are farmecul ei
P.: plus că ea se asigură că nu face neandertalu’ jeg prin baie
Râdem, glumim, dar calupurile publicitare ne îndeamnă, ne forţează aproape – şi nu oricum, ci aşa, pe faţă – să consumăm tone de cosmetice cu promisiunea unei aparenţe perfecte. Pentru că, se ştie, SEX SELLS.
Balsamul de rufe îţi aduce promisiunea de a-l cunoaşte pe dansatorul de flamenco, tot aşa cum pasta de dinţi perfectă îţi “garantează” cererea în căsătorie. Câteva tipuri de şampon, balsam şi mască îţi promit un păr atât de seducător încât bărbaţii ar sta la coadă să-ţi.. cumpere limonada! De cealalta parte a “baricadei”, domnii sunt momiţi cu promisiuni de sex năvalnic dacă folosesc un deodorant anume care “le innebuneşte pe femei”.
Serios, acuma, domnii cu greu fac faţă unei singure femei care ştie clar ce vrea! Chiar vrea cineva să fie alergat pe stradă de o armată de muieri în călduri?
(mda, presimt că e o întrebare retorică!)
Foto: Flickr Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
Am descoperit pe YouTube clipul de mai jos, numai bun de studiat într-o zi solară de du