Operatorul aerian Lufthansa a transportat anul trecut, pe rutele din România spre Germania şi Italia, 600.000 de pasageri, în creştere cu peste 6% faţă de numărul călătorilor înregistraţi în 2008, în condiţiile în care compania a lansat o cursă din Bucureşti spre Milano şi a redus tarifele de zbor. În 2008, Lufthansa a înregistrat circa 550.000 de călători pe rutele din şi spre România. "România a devenit în ultimii ani o piaţă cheie în strategia de investiţii Luf
Operatorul aerian Lufthansa a transportat anul trecut, pe rutele din România spre Germania şi Italia, 600.000 de pasageri, în creştere cu peste 6% faţă de numărul călătorilor înregistraţi în 2008, în condiţiile în care compania a lansat o cursă din Bucureşti spre Milano şi a redus tarifele de zbor.
În 2008, Lufthansa a înregistrat circa 550.000 de călători pe rutele din şi spre România.
"România a devenit în ultimii ani o piaţă cheie în strategia de investiţii Lufthansa şi va continua această tendinţă. Anul trecut, în condiţiile crizei, am raportat pe piaţa din România un avans de 6% al numărului de pasageri transportaţi, iar unul dintre factorii care au contribuit la această creştere este introducerea zborului Bucureşti-Milano, din martie, prin Lufthansa Italia. În acelaşi timp, am decis să reducem tarifele de zbor şi am crescut cota de piaţă cu 18%", a declarat, luni, într-o conferinţă de presă, directorul general de vânzări pentru România şi Moldova, Stefan Versemann.
Previziuni pentru 2010
Pentru 2010 compania estimează o creştere a numărului de pasageri din România, în condiţiile în care va majora frecvenţa curselor.
Astfel, din 28 martie, operatorul aerian va adăuga încă o cursă pe ruta Timişoara-Munchen, ajungând la trei zboruri zilnice. Din Munchen, călătorii pot alege conexiuni către 115 destinaţii.
În acelaşi timp, compania parteneră a Lufthansa, Austrian