Ogilvy&Mather a dezvoltat cea mai recentă campanie pentru berea Ciuc Premium.
Campania "O mie de moduri de a deschide o bere" este o continuare firească a campaniei, "O apă dintr-o mie pentru o bere dintr-o mie", de această dată mesajul campaniei ilustrând un beneficiu funcţional al berii Ciuc: introducerea capacului cu inel la sticla de 0.5l.
"Prin lansarea sticlei de Ciuc Premium de 0,5 litri cu noul capac cu inel propunem consumatorilor să renunţe la cele «1.000 de moduri de a deschide o bere», fie ele clasice sau alternative, oferindu-le acces rapid la berea lor preferată. Acesta este modul în care «o bere dintr-o mie" devine mai uşor de savurat», a declarat Gabriela Gălăţanu, Group Brand Manager. Perfectă pentru consumatorii Ciuc Premium, noua sticlă cu capac inovativ le potoleşte acestora setea pe loc, fără a mai fi nevoie de alte ajutoare: desfăcător, chelner, sau alte metode inventive, haioase sau chiar periculoase. Noul capac cu inel îi ajută pe iubitorii berii Ciuc Premium să se bucure imediat de berea lor preferată. "În câte feluri se poate deschide o sticlă de bere? Exact despre asta este şi noua campanie Ciuc Premium. Am căutat să arătăm câteva metode inedite, dar imposibile de a deschide o bere, în comparaţie cu uşurinţa cu care se poate deschide capacul cu inel de la Ciuc Premium. Iar spoturile sunt simple, la obiect şi amuzante. şi sunt aşa pentru că nu am vrut ca nimic să nu distragă atenţia de la mesajul campaniei", consideră Cristian Simion, Copywriter Ogilvy. Mesajul campaniei este susţinut atât de spotul TV, cât şi printr-o amplă campanie de outdoor şi presă, implementată la nivel naţional. Totodată, pe lângă componentele clasice, echipa Ogilvy a dezvoltat şi o serie de execuţii neconvenţionale: panouri dinamice, panouri lenticulare şi proiecte speciale de presă. În plus, pe site-ul www.ciucpremium.ro campania online invită consuma