Directorul de marketing Domo, al doilea retailer de electronice si IT pe piata locala, Gabriela Mandrea a renuntat la functia pe care o detinea de la finalul lui 2005, pentru a se implica in cateva proiecte personale, aceasta fiind inlocuita de Ligia Rosu, cea care timp de sase ani fost directorul de marketing al retelei de magazine Diverta, potrivit declaratiilor fostului si actualului oficial Domo.
Schimbarea a avut loc de la 1 martie, dupa ce la finalul anului trecut Gabriela Mandrea a anuntat conducerea companiei ca isi doreste sa renunte la aceasta functie, pentru ca din vara dupa ce va termina cursurile de Executive MBA la Institutul de Administrare a Afacerilor din Bucuresti (Asebuss) va pleca in Rusia. Ea a adaugat ca aceasta plecare se datoreaza functiei pe care sotul sau, Costin Mandrea o ocupa de la 1 ianuarie si anume cea de national sales manager in cadrul Coca Cola in Rusia.
„Dupa patru ani aveam nevoie de ceva nou. Poate ma voi implica in cateva proiecte de consultanta, dar deocamdata vreau sa ma odihnesc. Oricum si daca voi face consultanta acest lucru probabil se va intampla in Rusia, pentru ca din august voi pleca acolo unde voi sta cel putin in urmatorii doi ani”, a declarat Gabriela Mandrea pentru Wall-Street.
Managerul care o va inlocui pe Mandrea este Ligia Rosu (38 de ani), cea care a fost directorul de marketing al retelei de librarii Diverta intre 2002 si 2008.
”Aceasta pozitie ma va ajuta sa-mi perfectionez cunostintele avand in vedere ca este o functie tot in domeniul retailului la fel cum a fost si cea din cadrul Diverta”, a afirmat cea care va conduce marketingul Domo, companie care anul trecut a terminat cu afaceri de 170 de milioane de euro.
Pozitia noului manager este foarte importanta avand in vedere ca anul trecut Domo a inregistrat cea mai mica scadere a vanzarilor dintre primii trei retaileri elect