2009. Femeile isi beau cafeaua pe net
Obiceiurile de socializare online ale femeilor ocupa 65 de pagini intr-un studiu SheSpeaks.com, adresat celor interesati de eficienta campaniilor pe care le desfasoara virtual.
Cum majoritatea femeilor respondente au plasat shopping-ul si retele sociale in topul activitatilor predilecte pe online, multi barbati si-au pus mainile in cap: “nu doar cumpara, mai si vorbesc despre cumparaturi”, insa, altii mai speculanti s-au prins ca e bine sa aduni interesele astea la un loc, oferind femeilor posibilitatea sa interactioneze masiv pe platformele de pe care isi fac cumparaturile sau gasesc sugestii in privinta asta. Gainile care ar putea face cate un ou de aur sunt divele digitale tinere (doar multe din ele au crescut cu internetul), asa ca se caznesc sa le atraga in numar cat mai mare.
“Surpriza” vine din partea femeilor peste 40 de ani prezente si active pe retele sociale. Spre deosebire de mai tinerele lor “colege” de banda, acorda o mai mica importanta ((10% fata de 28%) continutului generat de utilizatori si completarii integrale a profilului (45% fata de 86% in cazul femeilor sub 30 de ani), fiind mai interesate sa reia legatura cu prieteni si colegi sau sa vada ce fac copii (in general cu varste cuprinse intre 13-17 ani).
In cazul ambelor grupe de varsta, cea mai populara retea sociala in randul celor cu venituri mari este LinkedIn, iar in “clasamentul general” conduc Facebook si MySpace.
Peste jumatate din totalul femeilor se logheaza zilnic, insa doar 2% dintre acestea dau clik pe cate o reclama. Majoritatea ignora reclamele traditionale si reactioneaza mai bine la aplicatii, pagini de prezentare si alte instrumente interactive care sunt populare in randul prietenilor lor.
Se discuta mai putin despre pantofi, rochii si genti si mai mult despre produse cosmetice.
Criza, ne-criza, peste