Un bărbat care a cumpărat un dispozitiv de călcat rufe după ce l-a văzut la televizor îi acuză pe vânzători că spotul publicitar este înşelător.
După ce a vizionat un spot TV, Ionuţ Miron a cumpărat pentru soţia lui, de la Telestar Shop din Capitală, un produs numit Steam-O-Power, cu ajutorul căruia ar fi trebuit să se poată călca hainele. A plătit 159 de lei. „Dar am constatat că nu funcţionează aşa cum am văzut în clipul publicitar. Am fost înşelat”, spune el şi cere returnarea banilor. De cealaltă parte, oficialii firmei susţin că produsul are toate caracteristicile prezentate în spoturile TV.
„Produsul este ineficient”
„Pe 9 februarie, m-am decis să-i cumpăr soţiei acest produs, după ce am văzut un spot în care era prezentat. Clipul era foarte bine pus la punct, astfel încât privitorul să cadă în plasa celor care vând produse de o calitate mai mult decât îndoielnică”, afirmă Ionuţ Miron.
El susţine că a avut o surpriză neplăcută după ce a cumpărat produsul. „Hainele nu puteau fi călcate direct pe umeraş, aşa cum era în spot, şi nici cutele nu dispăreau uimitor de repede, ci erau doar umezite sau întinse dacă de la celălalt capăt al cămăşii trăgea de material o a doua persoană. Am descoperit că spotul este realizat cu ajutorul programelor de calculator şi că aşa fusesem înşelat”, afirmă tânărul.
Ionuţ Miron a sunat la Telestar Shop pentu a întreba dacă poate returna produsul. „Răspunsul a fost unul prompt: produsele cumpărate din magazin pot fi doar schimbate, nu şi returnate. Însă schimbarea lui nu era o soluţie, deoarece asta este eficienţa lor reală - produsul nefiind defect”, spune Ionuţ.
Bărbatul a contactat şi un agent OPC pentru a face o re clamaţie. „Însă legea din România nu le permite să-i oblige să-mi returneze contravaloarea produsului, ci doar să-i amendeze pentru cli