Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low fare – low cost din România şi din Europa Centrală şi de Est a lansat recent serviciul de check-in on-line, valabil pentru toate cele trei baze operaţionale ale companiei: Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara, precum şi din Târgu Mureş. Operatorul estimează că 90% dintre pasageri vor folosi acest serviciu. Acesta este introdus treptat pentru toate aeroporturile de unde operează Wizz Air şi va fi disponibil în întreaga reţea a
Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low fare – low cost din România şi din Europa Centrală şi de Est a lansat recent serviciul de check-in on-line, valabil pentru toate cele trei baze operaţionale ale companiei: Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara, precum şi din Târgu Mureş. Operatorul estimează că 90% dintre pasageri vor folosi acest serviciu.
Acesta este introdus treptat pentru toate aeroporturile de unde operează Wizz Air şi va fi disponibil în întreaga reţea a companiei până la 1 aprilie 2010.
“Succesul acestuia este sigur, din ce în ce mai mulţi pasageri alegând să efectueze check-in-ul în mod confortabil, de la propriul calculator şi economisind astfel timpul petrecut la aeroport pentru această procedură. Odată ce vom lansa acest serviciu în toate aeroporturile, estimăm că 90% dintre pasageri vor realiza check-in-ul on-line”, a declarat Gyorgy Abran, Chief Commercial Officer Wizz Air.
Check-in on-line gratuit
Pasagerii pot utiliza serviciul accesând wizzair.com începând cu şapte zile, până la 3 ore înaintea decolării zborului aferent. Dacă pasagerul călătoreşte doar cu bagaj de mână atunci acesta se poate prezenta direct la controlul de securitate. În cazul în care călătorul are bagaje pe care doreşte să le lase la cală va trebui să treacă întâi pe la punctul de predare al bagajelor de cală. Check-in-ul on-line nu va afecta în niciun fel restul procedurilor de î