Anul trecut, compania aeriană a înregistrat o cifră de afaceri de 22,3 miliarde de euro, cu 10% mai puţin decât în 2008, dar profitul operaţional a fost de 130 de milioane de euro şi a fost unul pozitiv, a declarat Tamur Gourdarzi-Pour, director general pentru Europa Centrală Lufthansa Group, pentru Curierul Naţional.
În cadrul aceleiaşi conferinţe, Stefan Versemann, director general de vânzări pentru România şi Moldova, a afirmat că numărul de pasageri transportaţi pe rutele din şi către România a crescut cu peste 6% în 2009, ajungând la o cifră de 600.000 pentru Lufthansa România. "Cota de piaţă a crescut cu 18%, iar capacitatea de zbor mărită cu 30% pe ruta Timişoara-München", a mai declarat acesta. La nivel global, Lufthansa a transportat peste 55 de milioane de pasageri în 2009, se arată într-un comunicat al companiei. Potrivit sursei citate, în total, Lufthansa Group a întâmpinat la bordul aeronavelor peste 76 de milioane de pasageri. Iar pentru viitor reprezentanţii Lufthansa se aşteaptă la un milion de pasageri pe an pentru România şi la atingerea unei cote de piaţă de 25%.
Anul trecut, compania aeriană a înregistrat o cifră de afaceri de 22,3 miliarde de euro, cu 10% mai puţin decât în 2008, dar profitul operaţional a fost de 130 de milioane de euro şi a fost unul pozitiv, a declarat Tamur Gourdarzi-Pour, director general pentru Europa Centrală Lufthansa Group, pentru Curierul Naţional.
În cadrul aceleiaşi conferinţe, Stefan Versemann, director general de vânzări pentru România şi Moldova, a afirmat că numărul de pasageri transportaţi pe rutele din şi către România a crescut cu peste 6% în 2009, ajungând la o cifră de 600.000 pentru Lufthansa România. "Cota de piaţă a crescut cu 18%, iar capacitatea de zbor mărită cu 30% pe ruta Timişoara-München", a mai declarat acesta. La nivel global, Lufthansa a transportat peste 55 de milioane de pas