Analiştii de la Multimedia Research Group au raportat la finele anului 2009 că numărul de abonaţi IPTV a depăşit prognozele anterioare cu peste 2 milioane de utilizatori. Aceştia anticipează o creştere a numărului de abonaţi de la 28 milioane în 2009 la 83 milioane în 2013, ceea ce ar reprezenta o creştere anuală de 31%. Cifrele optimiste ale analiştilor conduc la concluzia că interesul pentru servicii de televiziune moderne este în creştere continuă, iar fenomenul se
Analiştii de la Multimedia Research Group au raportat la finele anului 2009 că numărul de abonaţi IPTV a depăşit prognozele anterioare cu peste 2 milioane de utilizatori. Aceştia anticipează o creştere a numărului de abonaţi de la 28 milioane în 2009 la 83 milioane în 2013, ceea ce ar reprezenta o creştere anuală de 31%.
Cifrele optimiste ale analiştilor conduc la concluzia că interesul pentru servicii de televiziune moderne este în creştere continuă, iar fenomenul se va accentua masiv în anii care vin. Mai mult, televiziunea HD sau TV pe telefonul mobil sunt alte două exemple de tendinţe care încep să se manifeste puternic pe piaţa de servicii TV.
Ca răspuns la această nouă direcţie de dezvoltare a pieţei, Ericsson a achiziţionat, în 2007, compania Tandberg Television, a cărei integrare a fost finalizată la începutul acestui an. Astfel, marca Ericsson va fi folosită de acum încolo pentru a desemna toate soluţiile TV proiectate de producătorul suedez.
Procesul de integrare este însoţit şi de o lansare importantă: End-To-Endless Television sau, pe scurt, Ericsson E2E TV™– o nouă abordare a segmentului serviciilor şi produselor TV, care propune un sistem de televiziune de cea mai bună calitate, conectat la internet şi capabil să funcţioneze pe mai multe platforme.
Datorită schimbării fundamentale a televiziunii de la o ofertă unidirecţională, bazată pe un singur canal, la