Cotidianul belgian ”La Dernière Heure” a apărut pe piaţă, marţi, într-o variantă experimentală 3D, fotografiile şi reclamele din publicaţie fiind vizualizate în relief graţie unor ochelari stereoscopici inseraţi în această ediţie, care marchează o premieră în Belgia şi, totodată, în Europa. Redactorul-şef al publicaţiei, Hubert Leclercq, a anunţat că a fost nevoie de trei luni pentru a ajunge la acest rezultat. Pentru a marca această ocazie, tirajul ziarului a fost mărit de la 85.000 la 115.000 de exemplare. În afară de costurile mai ridicate, pregătirea unui astfel de ziar necesită mai mult timp, care, pe termen lung, ar ridica o problemă privind organizarea muncii. Pregătirea fiecărei fotografii durează circa 20 de minute şi nu doar unul, aşa cum se întâmplă în cazul imaginilor obişnuite. Hubert Leclercq este de părere că nu va fi uşor de popularizat această tehnică, din cauza constrângerilor impuse de ochelari. Conceptul grafic al ziarului a fost schimbat, fiind incluse mai multe fotografii. Totodată, pentru a realiza această ediţie specială a fost nevoie de contribuţia directorilor artistici din agenţiile de publicitate. Costurile de publicare au fost mai mari, deoarece ziarul a fost imprimat pe hârtie de revistă. În pofida acestor costuri mai ridicate, ziarul a fost vândut la preţul său obişnuit.
Autori: A.B.
Cotidianul belgian ”La Dernière Heure” a apărut pe piaţă, marţi, într-o variantă experimentală 3D, fotografiile şi reclamele din publicaţie fiind vizualizate în relief graţie unor ochelari stereoscopici inseraţi în această ediţie, care marchează o premieră în Belgia şi, totodată, în Europa. Redactorul-şef al publicaţiei, Hubert Leclercq, a anunţat că a fost nevoie de trei luni pentru a ajunge la acest rezultat. Pentru a marca această ocazie, tirajul ziarului a fost mărit de la 85.000 la 115.000 de exemplare. În afar