Relatiile dintre femei si barbati au devenit complicate de “citit”, ca o reteta luata de la medic, pe care ai impresia ca o intelegi, dar niciodata nu poti descifra pana la capat intelesul ei, mereu se dedubleaza ceva.
Si poate lucrurile nu ar fi atat de complicate daca si femeile, dar si barbatii, ar incerca sa isi defineasca propriile valori dupa care sa se ghideze. Poate si o abordare mai pragmatica ar stabiliza un consens si nu s-ar mai isca atat de multe batalii intre cele doua extreme. Poate daca am aplica si in viata cateva strategii de marketing care garanteaza succesul in afaceri am reusi sa ajungem si la un compromis fericit in relatia dintre reprezentantele sexului frumos si al sexului cel tare.
Unul dintre cele mai importante principii din marketing spun ca tu ca furnizor nu trebuie sa asumi niciodata ca stii ce vrea clientul tau. Cam asa este si in relatia dintre un barbat si o femeie. De multe ori unul dintre ei se comporta ca si cum ar sti din start ce isi doreste celalalt, iar asta nu poate sa duca decat la mici frustrari, care in timp se aduna si se ajunge la o chestie ireconciliabila.
Daca clientul isi doreste sa aiba de unde alege tot asa si fiecare dintre noi ne dorim ca partenerul nostru sa ne lase optiunea sa alegem sau macar sa ne lase impresia ca face asta. Mai mult chiar, cand vor rezolva o problema vitala o sa ramana cu sentimentul placut ca au discutat si impreuna au luat cea mai buna decizie.
Si lucrurile nu se opresc aici. Ele continua cu perspectiva, cu modul de lucru, cu detalii, asistenta si feedback. Intr-o relatie este nevoie de perspectiva, adica de acel sentiment care iti da aripi sa mergi mai departe pentru ca stii ca maine o sa fie ceva mai mult decat a fost azi.
Chiar daca modul de lucru poate parea un lucru pretentios de digerat este de fapt doar o figura de stil pentru acele mici gesturi pe care s