SCHIMBARE. Dacă anul trecut finanţatorii nu mai acordau nici un împrumut ipotecar, acum vin cu produse menite să atragă cât mai mulţi clienţi, mizând şi pe revenirea economiei. Sursa: Shutterstock
Băncile au început din această lună o campanie publicitară foarte puternică pe segmentul împrumuturilor imobiliare.
„Noile campanii de promovare ale creditelor în sistemul bancar sunt un semnal în sensul revenirii pieţei şi al reluării procesului de creditare”, ne-au declarat oficialii băncii Intesa Sanpaolo.
În plus, spun ei, băncile se axează pe creditul ipotecar deoarece se adresează întregii pieţe de consumatori şi nu parţial, doar unei categorii (cei care nu deţin încă o casă) aşa cum este construit programul guvernamental „Prima casă”.
De la Holograf la „Singur Acasă”
Dacă Millenium Bank se bazează pe o promovare alături de trupa Holograf, Bancpost alege un joc de cuvinte legat de un film de la începutul anilor ’90 cu care să atragă clienţi.
„Sigur Acasă” este creditul Bancpost care vine cu o dobândă peste a multor bănci, dar care are un mic avantaj, dobândă fixă în primii trei ani.
Pe de altă parte, Royal Bank of Scotland (RBS România) spune că prin produsul pe care l-a lansat nu vrea să intre în antiteză cu programul „Prima casă”. Puteţi analiza aici mai multe oferte pentru creditele ipotecare lansate recent de cele mai importante instituţii bancare de pe piaţa românească.
„Noile campanii de promovare sunt un semnal de revenire a pieţei.“,
oficial INTESA SANPAOLO