Brandul Confidenţial se repoziţionează, anunţă INTACT Media Group. Astfel, Confidenţial va deveni una dintre cele mai populare platforme multimedia, integrată în televiziune, print şi online.
Site-ul revistei, care deja înregistrează peste 3.000 de vizitatori zilnic în medie, va fi relansat într-o nouă formulă, echipa editorială plănuind transformarea publicaţiei într-o adevărată revistă virtuală cu ştiri explozive, investigaţii profesioniste şi materiale exclusive. Din aprilie, revista îşi va reinventa şi formatul tradiţional, astfel va deveni o oglindă a performanţelor României, o revistă de colecţie care va apărea o dată la două luni.
"Suntem foarte entuziasmaţi de potenţialul dezvoltării unei reviste virtuale complexe, în special datorită reacţiilor mult mai rapide pe care le putem avea pentru publicul nostru. Vom furniza conţinut în timp real, ştiri de ultimă oră, investigaţii şi mult mai multe informaţii din lumea celebrităţilor", declară Cristi Brancu, imaginea şi iniţiatorul proiectului Confidenţial.
UN NOU CONCEPT
Confidenţial este totodată şi un show cu mare succes la public, difuzat în fiecare duminică seară pe Antena 2. La 14 februarie, de Sfântul Valentin, emisiunea a fost difuzată ca ediţie specială pe Antena 1 şi a fost lider de audienţă, obţinând o cotă de piaţă de 15,1%. Gala organizată lunar de Confidenţial premiază celebrităţi autohtone şi persoane publice, reprezentând un element-cheie de interes pentru audienţă.
Noul concept online va fi dezvoltat de aceeaşi echipă responsabilă şi pentru ediţia tipărită şi va fi lansat în luna aprilie. În fiecare număr vom regăsi poveştile neştiute ale oamenilor valoroşi. Confidenţial va fi o publicaţie pentru elite, cu un target extrem de selectiv, care transpune o radiografie a vieţilor celor mai merituoşi români. Emisiunea Confidenţial va fi difuzată î