- Diverse - nr. 500 / 11 Martie, 2010 Ultima premiera de la sectia romana, "Anonimul venetian", se remarca asa cum era de asteptat prin coloana sonora a regizorului Liviu Pancu. Desi unii se intreaba ce cauta slagarul "Amado Mio" al Ritei Hayworth din Gilda, se pare ca Liviu Pancu este indragostit de acest gen de actrita, inalta si cu picioare lungi, care era atat de frumoasa incat, la dansul ei, Irod a fost induplecat sa... omoare un om, aducandu-i pe tava capul lui Ioan Botezatorul. Extrapoland evolutia unei vedete care a facut cariera mai mult datorita frumusetii decat talentului, cu dezamagirea, din nou, ca nu avem actrite cu adevarat frumoase in teatrul targumuresean, dar nici actori care sa joace in "Omul care aduce ploaia", avem cel putin satisfactia ca Elena Purea arata mai bine dezbracata decat Brandusa Mircea de la TNB, insa nu intelegem de ce sunt necesare aceste stripteaseuri, probabil pentru a atrage publicul. Purea joaca poate prea multe roluri si nu mai poate sa fie alta, pentru ca se repeta, dar adevarul e ca pentru un rol greu ca si cel din "Anonimul venetian", in care ii moare partenerul (Dan Radulescu nefiind, de asemenea, nici pe departe genul junelui prim), nu se gaseste o actrita mai buna, decat la sectia maghiara. Am mai scris ca s-a mai intamplat ca, datorita talentului regizorului, sa nu fie atat de catastrofale rolurile actorilor. Elena Purea si Dan Radulescu, desi complexati de interpretarile anterioare ale Catalinei Mustata si ale lui Florin Zamfirescu, pot sa se consoleze cu ideea ca totusi acestia sunt impreuna de o viata si relatia de cuplu transpare foarte bine pe scena. Spectacolul este bun, repet, in mare parte pentru coloana sonora a lui Liviu Pancu, ca si in spectacolul "Poezie erotica" pe muzica eroica, dar nu inteleg de ce trebuie sa se fumeze pe scena, caci fumatul in locuri publice este interzis, precum se stie. Nu ma deranj