Compania brasoveana a vandut anul trecut 16.000 de telefoane dual-sim si a ajuns la un business de aproape 3 milioane de euro.
Visual Fan, companie brasoveana cu afaceri anuale de 3 mil. euro care produce si comercializeaza sub brandul propriu Allview diverse produse electronice, va investi in acest an aproximativ 200.000 de euro in cercetare si dezvoltarea de produse noi, printre care si un telefon mobil dual-sim compatibil cu tehnologiile 3G si Wi-Fi.
"Pregatim un telefon cu navigare, 3G, WiFi, PushMail, Office si o suita de aplicatii prietenoase care permit accesul la platformele de socializare", a declarat pentru ZF Lucian Peticila, directorul general al Visual Fan, fara a oferi detalii privind data estimata a lansarii. "Continuam sa investim si anul acesta in cercetare-dezvoltare, in implementarea unor noi programe software, in instruirea personalului si in modernizarea echipamentelor de lucru. Sursa investitiilor sunt fondurile proprii ale companiei. Bugetul disponibil pentru finantarea activitatilor enumerate mai sus este de 200.000 de euro."
Compania, care s-a lansat pe piata in 2002 comercializand televizoare si DVD-playere sub brandul Allview, a reusit sa ga seasca o nisa prin care sa intre si pe aglomerata piata a telefoanelor mobile, speculand particula ri tatile consumului de servicii telecom ale romanilor: telefoane care functioneaza in acelasi timp cu doua cartele sim, chiar si de la operatori diferiti.
"Anul trecut am vandut peste 16.000 de terminale dual SIM. Pe piata autohtona vanzarile de terminale au crescut cu 25% fata de anul 2008, iar parteneriatele cu distribuitorii din Olanda si Portugalia ne-au adus de asemenea venituri considerabile la sfarsitul anului 2009", a spus managerul Visual Fan, adaugand ca anul trecut incasarile firmei romanesti au avansat cu 10%. "Pentru 2009 estimam venituri in crestere cu aproxi