HCM Constanţa vrea să devină un brand internaţional şi primul pas a fost făcut prin evoluţiile din Liga Campinilor. Al doilea a fost facut astăzi odată cu lansarea magazinului suporteriolor, un proiect rămas în suspans din cauza... lipsei curentului electric. Cu mic cu mare, handbaliştii constănţeni şi conducerea clubului au venit să vadă minunea şi, credem că, au rămas dezamăgiţi. Magazinul este extrem de mic şi de înnghesuit, materialele promoţionale sunt extrem de puţine iar preţurilşe depăşesc potenţialul unui om de rând. Câţiva suporteri prezenţi la lansare au cumparat câte o eşarfă cu însemnele clubului, eşarfă comercializată cu doar 25 de lei. De altfel, acesta este produsul cel mai accesibil, replicile tricourilor de joc fiind comercializate cu 150 de lei, treningurile cu 180-220 lei, iar genţile oficiale cu 120-200 de lei. Probabil „scorurile" mari sunt cauzate şi de dorinţa conducerii clubului de a „suplimenta bugetul extrem de afectat de criză", aşa cum a specificat Nurhan Ali. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
HCM Constanţa vrea să devină un brand internaţional şi primul pas a fost făcut prin evoluţiile din Liga Campinilor. Al doilea a fost facut astăzi odată cu lansarea magazinului suporteriolor, un proiect rămas în suspans din cauza... lipsei curentului electric. Cu mic cu mare, handbaliştii constănţeni şi conducerea clubului au venit să vadă minunea şi, credem că, au rămas dezamăgiţi. Magazinul este extrem de mic şi de înnghesuit, materialele promoţionale sunt extrem de puţine iar preţurilşe depăşesc potenţialul unui om de rând. Câţiva suporteri prezenţi la lansare au cumparat c