România este cu 7-8 ani în urma Bulgariei în ceea ce priveşte dezvoltarea turistică şi nu atrage investitori străini, statul vecin făcând progrese semnificative în urma procesului de privatizare, apreciază Detlev Hohne, directorul turoperatorului german TUI pentru Maroc, România şi Bulgaria. "Bulgaria a făcut progrese semnificative în urma procesului de privatizare, dar România din păcate nu reuşeşte să atragă investitori străini. Mă refer aici şi la lanţurile hoteliere
România este cu 7-8 ani în urma Bulgariei în ceea ce priveşte dezvoltarea turistică şi nu atrage investitori străini, statul vecin făcând progrese semnificative în urma procesului de privatizare, apreciază Detlev Hohne, directorul turoperatorului german TUI pentru Maroc, România şi Bulgaria.
"Bulgaria a făcut progrese semnificative în urma procesului de privatizare, dar România din păcate nu reuşeşte să atragă investitori străini. Mă refer aici şi la lanţurile hoteliere internaţionale, care lipsesc în România. În ceea ce priveşte dezvoltarea turistică, România este cu 7-8 ani în urma Bulgariei", a declarat Hohne pentru Deutsche Welle.
România, slabă la promovare
Reprezentantul TUI consideră că România îndeplineşte toate condiţiile naturale necesare pentru a fi o destinaţie turistică de succes, însă nu îşi promovează corespunzător oferta turistică.
"În România se găseşte tot ceea ce ar putea să-l intereseze pe un turist din altă ţară. Pentru germani, în special, sunt atractive oraşele din Transilvania - Sibiu, Braşov - care arată absolut minunat. Dar Sibiul a fost în 2007 Capitală Culturală Europeană, iar România nu s-a folosit îndeajuns, din păcate, nici măcar de un astfel de eveniment pentru a-şi promova oferta turistică. Ne-am fi dorit mai multă activitate în 2007 din acest punct de vedere", a adăugat Hohne.
Altă problemă cu care se confruntă România este perioad