Presa economică de astăzi scrie despre diferenţa dintre subvenţiile pentru drumuri şi cele pentru CFR, reevaluarea proiectului de la Roşia Montană sau evoluţia firmelor specializate în insolvenţă. Printre alte subiecte, Eurocopter SAS vrea să investească în România 7 mil. euro, iar Romano Prodi crede că Grecia a depăşit criza.
Subvenţiile pentru drumuri, de 5 ori mai mari decât la CFR. Căile Ferate Române primesc anul acesta de la buget de cinci ori mai puţine subvenţii decât administraţia drumurilor, cu toate că tendinţa în Uniunea Europeană este de încurajare a transportului pe calea ferată, mult mai nepoluant şi mai sigur. "Anul acesta s-au alocat doar 50 de milioane de lei (12,5 mil. euro) pentru lucrări de reparaţii şi întreţinere a căii ferate, o sumă infimă. Totuşi, acesta este un prim pas, având în vedere că anul trecut nu s-a dat niciun ban pentru acest capitol", explică într-un interviu pentru Ziarul Financiar Gheorghe Popa, secretarul de stat pe probleme feroviare din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.
Ministerul Mediului şi Pădurilor va relua evaluarea de la Roşia Montană. Ministerul Mediului şi Pădurilor va relua procedura de evaluare a proiectului minier de la Roşia Montană, a afirmat Laszlo Borbely, ministrul Mediului şi Pădurilor. Aceasta este prima declaraţie categorică a lui Borbely de la preluarea mandatului în legătură cu investiţia din judeţul Alba. În decembrie 2009, ministrul Economiei Adriean Videanu a spus că proiectul minier Roşia Montană urma să fie inclus în programul de guvernare al Guvernului. În 2008, Atilla Korodi, fostul ministru al Mediului şi coleg de partid cu Borbely în UDMR, a blocat procesul de evaluare a proiectului, notează Financiarul.
Criza, norocul firmelor specializate în insolvenţă. Într-o perioadă în care pieţele suferă, o nişă îşi trăieşte primele clipe de glorie. Firmele