Atunci când scrii pe o “platformă” dedicată femeilor, intri inevitabil în ţinta marketingului pentru produse şi servicii dedicate mai mult femeilor. Aşa se face că Pandora’s a primit o invitaţie la evenimentul organizat de un Spa deschis pe strada Speranţei. Strada Speranţei, nu numai la parter, însă, ci şi la etaj (ca să fac o glumă facilă referitoare la melodia Corinei Chiriac). Magnolia Spa. Invitaţia vorbea de “un ritual de ceai exotic, răsfăţ şi masaj cu uleiuri delicioase şi pisici de porţelan”. Mă aşteptam la o atmosferă uşor nostalgică, lumini mici, covoare persane şi mirosuri indiene. Aşa că ne-am “sacrificat”, am încercat, acum vă relatăm.
La intrare era, într-adevăr o pisicuţă, nu de porţelan, ci adevărată, cu coada tăiată, foarte drăguţă. Înăuntru, o atmosferă modernă care mi-a infirmat aşteptările şi muuultă lume. În mare parte presă, probabil. Spa-ul e dichisit, în culori de primăvară, cu mult verde crud, lumini plăcute şi muzică lounge. Pentru România, acesta este din prima un plus important, pentru că la noi, în general, patronii de localuri, fie restaurante, fie spa-uri sau saloane, au o problemă cu muzica şi lumina, de obicei total inadecvate. Camerele sunt “amenajate suav” – scrie în prezentarea spa-ului. Înregistrăm însă un minus: caloriferele şi aparatele de aer condiţionat, din acelea obişnuite, sunt la vedere. În spa-urile de fiţe din străinătate, sunt atent mascate în spatele unor paravane, sau există alte metode de a camufla utilul. Dar la detalii, în România, mai e de lucrat.
Colecţia de căni din porţelan cu pisici e simpatică, merită să arunci un ochi. La etaj, invitaţii stau la coadă (o coadă neorganizată, în care se mai bagă din când în când câte un tupeist în faţă – un minus pentru organizarea evenimentului) pentru a proba masajul cervical cu pietre de bazalt, al scalpului, sau al mâinilor (“mânuţelor”, cum spune terapeuta