Thinkdigital, reteaua est-europeana de publicitate online care s-a lansat in Romania in urma cu doi ani, isi va indrepta atentia in 2010 spre site-urile romanesti, care ar putea reprezenta circa 20% din business-ul companiei, si estimeaza intrarea pe profit, a declarat pentru Wall-Street Adrian Stanescu, country manager Thinkdigital Romania si Moldova.
Controland platforme precum Microsoft Advertising, MySpace si Oridian, Thinkdigital a intrat pe piata romaneasca printr-o investitie de aproximativ 300.000 de euro, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de 225.000 euro, sub targetul de 400.000 de euro fixat initial.
“Planul de business era facut in mod cert pe cifrele din 2006-2007, deci e clar ca anul 2009 nu a fost exact ce ne asteptam. Pe de alta parte a fost un an bun pentru noi, mai dinamic, pe fondul unor clienti care si-au mutat bugetele mai mult spre online. Si oricum scaderea bugetelor pe online a fost cea mai mica. De fapt, momentul s-a potrivit perfect cu ce vindem noi, adica partea de masurare, care inseamna partea de eficienta. In momentul in care au scazut bugetele inseamna ca oamenii au avut mai putini bani pentru acelasi lucru si au trebuit sa se decida pana la urma unde ii investesc. Si ca sa se decida trebuie sa masoare”, explica Adrian Stanescu (foto).
Reteaua se afla inca in stadiul de “pompare de bani”, costurile pentru acest an ridicandu-se la aproximativ 300.000 de euro. Pana acum Thinkdigital nu a vorbit in termeni de profitabilitate, insa pentru acest an agentia isi propune sa intre pe break-even.
“Am avut ani de investitii in oameni. Echipa Thinkdigital numara in prezent 5 angajati, s-ar putea sa mai recrutam o persoana in a doua jumatate a anului, insa vom vedea cum evolueaza lucrurile. Noi nu am cautat sa eficientizam costuri, ci am pompat bani si inca o facem. Speram ca anul acesta sa intram pe profit sau mac