Radiodifuzorul public britanic BBC investeşte câteva zeci de mii de euro în cursuri despre utilizarea reţelei sociale Facebook pentru cei 23.000 de angajaţi ai companiei. Cursurile de utilizare a Facebook, adresate angajaţilor, costă 110 euro pe şedinţă. Sute de angajaţi s-au înscris deja la aceste cursuri pentru a învăţa cum se folosesc reţelele de socializare Facebook, Twitter sau Bebo. Pe de altă parte, mulţi angajaţi sunt nemulţumiţi de risipa de bani şi şi-au făcut
Radiodifuzorul public britanic BBC investeşte câteva zeci de mii de euro în cursuri despre utilizarea reţelei sociale Facebook pentru cei 23.000 de angajaţi ai companiei.
Cursurile de utilizare a Facebook, adresate angajaţilor, costă 110 euro pe şedinţă. Sute de angajaţi s-au înscris deja la aceste cursuri pentru a învăţa cum se folosesc reţelele de socializare Facebook, Twitter sau Bebo.
Pe de altă parte, mulţi angajaţi sunt nemulţumiţi de risipa de bani şi şi-au făcut publice plângerile chiar pe Facebook şi Twitter.
„Trebuie să facem reduceri de cheltuieli. E o risipă de bani uimitoare. Adolescenţii, care abia pot citi sau scrie, au reuşit să înveţe singuri”, a scris un angajat al BBC pe pagina sa de Twitter.
Reprezentanţii BBC au declarat că aceste cursuri îi ajută pe angajaţi, mai ales pe jurnalişti, „să îşi dezvolte abilităţile de a face cercetare pe internet şi de a folosi mediile sociale”.
BBC a anunţat, recent, că va trece printr-un proces mai amplu de restructurare. Astfel, corporaţia va închide două posturi de radio, va reduce cu 50% numărul de pagini ale site-ului corporaţiei şi îşi va diminua semnificativ investiţiile în programele americane importate.
SURSA: Mediafax