SUCCES. Continuarea musicalului „Fantoma de la Operă” a lui Andrew Lloyd Webber, „Love Never Dies”, confirmă geniul celui care s-a consacrat cu „Jesus Christ Superstar”, „Evita” sau „Cats”. Sursa: EVZ
Un foc de armă sperie somnul dinspre dimineaţă la Coney Island, Sodoma plutitoare apărată de Atlantic, unde pariorii, peştii şi prostituatele din America îşi ascundeau, pe la 1800, afacerile de ochiul autorităţilor din Manhattan.
Ecoul pocniturii se sparge în talazuri, continuat de urletele unei femei şi de plânsul alteia, de tăcerea plină de înţelesuri a celei de a treia şi de lacrimile unui bărbat desfigurat, care se lasă îmbrăţişat de cel despre care tocmai aflase că îi este fiu. Marea macină amintirea unei intrigi complicate, iar cheiurile, fieful unei fantome care şi-a pierdut încă o dată sensul, mustesc de sentimente, de la remuşcări, ură şi neputinţă, până la consolare şi speranţe.
Deznodământul poveştii cu intrigă de dragoste, semnată Ben Elton, i-a făcut să plângă pe câţiva dintre cei care au asistat la premiera unuia dintre cele mai aşteptate musicaluri în West End, „Love Never Dies”, cel mai recent show semnat Andrew Lloyd Webber. Piesa, gândită ca o continuare a succesului internaţional din 1986, „Fantoma de la Operă”, reia drama la zece ani de când fantoma îndrăgostită de o soprană a dispărut de la Opera din Paris pentru a se arăta dincolo de Atlantic, cu obsesiile şi misterele sale - o demonstraţie cu final tragic a faptului că „dragostea nu moare vreodată”.
Povestea nu are aşa mare importanţă, însă, deşi poartă girul a trei scriitori de succes, printre care şi Ben Elton, autor al unor romane precum “Stark”, care a devenit o serie tv apreciată în Marea Britanie, “Gridlock” sau “Crimă în direct” („Dead Famous”).
Unul dintre cei mai influenţi dintre umoriştii britanici, Ben Elton şi-a trecut în