Producătorul vinurilor Domeniile Ostrov, Ostrovit, intenţionează să intre nişe de consumatori mai puţin accesate până în acest moment, imediat după ce a anunţat că îşi va comercializa băuturile şi în marile reţele de super şi hipermarketuri. Astfel, vinurile Domeniile Ostrov se vor adresa suporterilor echipei de fotbal Steaua Bucureşti. “Încercam să accesăm nişe de consumatori care nu au mai fost identificate până în prezent, în domeniul nostru. Am adus pentru
Producătorul vinurilor Domeniile Ostrov, Ostrovit, intenţionează să intre nişe de consumatori mai puţin accesate până în acest moment, imediat după ce a anunţat că îşi va comercializa băuturile şi în marile reţele de super şi hipermarketuri. Astfel, vinurile Domeniile Ostrov se vor adresa suporterilor echipei de fotbal Steaua Bucureşti.
“Încercam să accesăm nişe de consumatori care nu au mai fost identificate până în prezent, în domeniul nostru. Am adus pentru prima dată în România conceptul de vinul suporterului aşa cum există el la marile cluburi din afară”, a declarat Marian Moise, directorul executiv al companiei.
În acest sens, producatorul Domeniile Ostrov a semnat pentru 10 ani un acord cu clubul Steaua, pe eticheta sticlei urmând să apară emblema clubului. “Avem un calcul simplu, în spatele acestei strategii. În România sunt peste 6 milioane de suporteri declaraţi ai clubului Steaua. Daca 1 milion din aceştia cumpară o sticlă pe an, putem spune că dintr-un target dezirabil am reuşit o formula de succes”, adauga Marian Moise. Tipurile de vin care vor fi îmbuteliate în sticla cu emblema Steaua sunt soiuri nobile, Merlot şi Feteasca Alba.
Domeniile Ostrov reprezintă brandul “umbrelă” sub care se comunică gamele de vinuri ale S.C. Ostrovit S.A. Compania detine plantaţiile localizate în raza administrativă a comunelor Ostrov şi Lipniţa, situate în sud-vestul judeţului Constanţa, de