Ostrovit, producătorul vinurilor Domeniile Ostrov, vrea să intre în marile reţele de magazine din România şi vizează în acest an o cifră de afaceri de 5,5 - 6 milioane euro, după ce în ultimii trei ani compania s-a axat pe investiţii în reconversia plantaţiilor, sisteme de irigaţii şi echipamente. În perioada 2006-2009, compania a investit circa 20 milioane de euro în reconversia plantaţiilor, utilaje şi sisteme de irigaţii, precum şi echipamente pentru vinificaţie. "Din
Ostrovit, producătorul vinurilor Domeniile Ostrov, vrea să intre în marile reţele de magazine din România şi vizează în acest an o cifră de afaceri de 5,5 - 6 milioane euro, după ce în ultimii trei ani compania s-a axat pe investiţii în reconversia plantaţiilor, sisteme de irigaţii şi echipamente.
În perioada 2006-2009, compania a investit circa 20 milioane de euro în reconversia plantaţiilor, utilaje şi sisteme de irigaţii, precum şi echipamente pentru vinificaţie.
"Din ianuarie, de când am intrat pe segmentul de vânzări, am vândut peste 300.000 de sticle. Pentru acest an vizăm afaceri de 5,5 - 6 milioane de euro şi peste cinci milioane de sticle vândute", a declarat, vineri, directorul executiv al companiei, Marian Moise.
Intrare în supermarketşi hipermarket
Pentru a-şi atinge obiectivul, compania vizează intrarea în marile supermarketuri din România, până în prezent semnând contracte cu mai multe reţele de magazine, precum şi în sectorul HoReCa, cu game specifice acestui segment.
"Vrem să accesăm canalele de distribuţie, conturile şi retailul clasic. Am semnat contracte cu Metro, Real, Auchan şi Selgros şi urmează să discutăm cu Carrefour, Cora şi Kaufland. Avem în vedere şi amplasarea unor dozatoare în mai multe restaurante din Bucureşti şi Constanţa. Vrem să avem alternative pentru a rămâne în piaţă, în condiţiile în care, din cauza crizei, consumul de vin me