Grupul de media Realitatea-Caţavencu extinde în Franţa o reţea TV similară cu Zoom, televiziunea care emite în staţiile de metrou bucureştene, în hypermarket-uri sau restaurante.
Potrivit unui comunicat, Monopoly Media, parte a trustului Realitatea, şi-a lansat operaţiunile în Paris. Astfel, compania va instala aproape 3.000 de ecrane în diferite spaţii din Paris, cum ar fi patiserii, braserii sau bănci.
Conţinutul editorial care va rula pe ecrane va fi furnizat de Realitatea TV şi de Monopoly Media.
Renunţarea la operaţiunile de print a permis trustului Realitatea-Caţavencu să aloce resurse suplimentare acestui tip de business, se mai arată în comunicat.
„Dezvoltarea Monopoly în afara României s-a aflat pe agenda noastra încă de la început. Faptul că Monopoly a fost aleasă să dezvolte aceaste reţele în Paris a demonstrat că ceea ce am construit în România în ultimii 4 ani reprezintă un model de business care poate fi replicat cu success în alte tări“, a declarat Gabriel Faflei, director general Monopoly Media.
Monopoly Media deţine în România reţeaua de televiziune marca Zoom, care a plasat aproximativ 4.000 de ecrane în peste 30 de oraşe din România. Ecranele sunt amplasate în hypermarket-uri, staţii de metrou, aeroporturi, restaurante sau clinici medicale. Programele Zoom TV includ buletine de ştiri, divertisment, dar şi informaţii utilitare.