Victor Tighinean a terminat Facultatea de Medicina si s-a specializat in chirurgie, dar adevarata sa vocatie este aceea de om de afaceri. A demonstrat asta in 2004 cand a preluat brandul de incaltaminte Ecco si anul trecut cand, in ciuda crizei economice, a reusit o crestere a cifrei de afaceri cu 25% fata de 2008.
S-a nascut in 1968, iar in 1993 a terminat Facultatea de Medicina de la Cluj. In urmatorii cinci ani a urmat specializarea in chirurgie pentru ca la finalul studiilor sa intre in afaceri. A inceput cu comert de incaltaminte sanitara pentru medici.
A continuat apoi la Transinvest, o companie specializata tot in incaltaminte sanitara pentru medici, unde a avansat pana la postul de director general. Urmatorul pas a fost sa dezvolte o retea de magazine multibrand in Cluj-Napoca - Michelle. Experienta acumulata in distributie si retail avea sa-i aduca in 2003 o propunere din partea celor de la Ecco Danemarca. A acceptat propunerea si in 2004 a semnat contractul de franciza cu Ecco si a inceput sa reprezinte brandul in Romania si Moldova. Pe 5 martie 2005 deschidea primul magazin Ecco din Romania, in Cluj-Napoca.
Au urmat apoi 11 magazine deschise pe parcursul a 5 ani, 10 milioane de lei cifra de afaceri in 2009 si un plan de extindere agresiva pentru 2010. "Deschiderea celui de-al 11-lea magazin Ecco a avut loc chiar in ziua in care sarbatoream deschiderea primului magazin Ecco in Cluj-Napoca", isi aminteste Tighinean, director general al Ecco. In primii ani, spune ca prudenta a fost principalul lor aliat, "pe de-o parte din cauza lipsei de centre comerciale, iar pe de alta parte din cauza chiriilor exagerate". 2009, desi un an marcat de criza economica, a fost de departe cel mai prolific pentru brand.
A fost anul in care au lansat 5 noi magazine. "Ne-am concentrat in special pe Bucuresti si pe orasele mari din tara: Bucuresti, i