H&M (Hennes& Mauritz), unul dintre cei mai populari retaileri de imbracaminte din lume, cu afaceri anuale de 10 mld. euro, se afla in discutii avansate cu Anchor Group, dezvoltatorul a doua dintre mallurile importante din Capitala, Plaza Romania si Bucuresti Mall, si ar urma sa deschida chiar anul acesta cel putin un magazin, potrivit unor surse din piata.
"A fost deja semnata o intelegere intre cele doua companii, iar finalizarea contractului nu tine decat de timp", spune una dintre surse, care afirma ca H&M se afla in prezent in negocieri cu mai multe malluri din provincie si din Bucuresti. Nici H&M si nici conducerea Anchor Group nu au dorit sa comenteze informatiile. Chiar daca anunta ca nu au planuri concrete pentru Romania, reprezentantii H&M au avut, incepand de anul trecut, intalniri cu mai multi proprietari de centre comerciale pentru strangerea de informatii cu privire la nivelul chiriilor, vanzarile din centrele comerciale si spatiile disponibile.
"Au nevoie de un spatiu foarte mare, de cateva mii de metri patrati si sunt interesati de toate mallurile din Bucuresti", completeaza un retailer de imbracaminte.
H&M, cu peste 1.500 de magazine la nivel mondial, rivalizeaza cu brandul Zara, care este deja prezent in Romania in cele mai importante centre comerciale ca Plaza Romania, Bucuresti Mall, Baneasa Shopping City, Unirea Shopping Center si AFI Palace Cotroceni.
H&M (Hennes& Mauritz), unul dintre cei mai populari retaileri de imbracaminte din lume, cu afaceri anuale de 10 mld. euro, se afla in discutii avansate cu Anchor Group, dezvoltatorul a doua dintre mallurile importante din Capitala, Plaza Romania si Bucuresti Mall, si ar urma sa deschida chiar anul acesta cel putin un magazin, potrivit unor surse din piata.
"A fost deja semnata o intelegere intre cele doua companii, iar finalizarea contractului nu tine decat de timp", sp