Ca diferentiere majora fata de anul trecut, in 2010, furnizorul de sisteme profesionale pentru localizarea si monitorizarea vehiculelor prin GPS SAS Grup nu va mai lansa produse noi, ci le va consolida pe cele existente, inclusiv prin dezvoltarea unor optiuni si facilitati noi ale acestora.
"In anul in curs ne vom concentra atat asupra cresterii vanzarilor pe segmentul solutiilor profesionale de management al flotelor auto, care constituie componenta cea mai importanta a business-ului nostru, cat si pe promovarea mai accentuata a noilor produse lansate anul trecut. Ca diferentiere majora fata de anul trecut, cel mai probabil in acest an nu vom lansa produse noi, ci le vom consolida pe cele existente, inclusiv prin dezvoltarea unor optiuni si facilitati noi ale acestora", a declarat pentru Wall-Street Adrian Dinu, director general SAS Grup.
Compania a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,6 milioane euro, in crestere cu 32% fata de anul precedent, la un profit net mai mare cu 69,6%, pana la 0,67 milioane euro.
"Cresterea s-a reflectat si in numarul companiilor care formeaza portofoliul de clienti S.A.S Grup, de la 220 clienti in 2008, la 400 in 2009. Totusi, cresterea a fost mult mai mica decat asteptarile, din cauza vanzarilor care nu au crescut in ritmul preconizat dar mai ales din pricina reducerilor de pret la abonamentele/licentele software si de servicii, precum si la echipamentele GPS", a completat Dinu.
Ca urmare a crizei, in 2009, furnizorul de sisteme profesionale pentru localizarea si monitorizarea vehiculelor prin GPS a avut o abordare de vanzari cu mult mai activa si agresiva. Totodata, compania a fost mai atenta la costuri.
"Trebuie spus insa ca intotdeauna am tinut foarte bine costurile sub control, nu numai in 2009, inclusiv prin externalizarea tuturor serviciilor, care nu tin de esenta business-ului nostru – conta