Publicitarii plătesc bani grei pentru a avea in spoturi vedetele şi familiile lor
Indiferent caţi bani caştigă in concerte, filme sau pe terenul de sport, vedetele noastre “se înghesuie” să apară în reclame. Noua modă în materie de publicitate nu mai e să ai doar o personalitate în spotul care susţine respectivul produs, ci şi familia acesteia. Evident, pentru aşa ceva, publicitarii trebuie să scoată ceva mai mulţi bani din buzunar.
Dragoş Gărdescu - Puya, după cum e cunoscut - e foarte mândru de tatăl său, nea Puiu, şi de talentul actoricesc dovedit de acesta. La filmarea clipului publicitar pentru Vodafone, Puya mărturisea că tatăl său nu s-a conformat scenariului, a improvizat şi chiar şi-a certat fiul la indicaţiile regizorului, aşa cum o face un părinte. “Ale lui au fost ideile din celebrele replici. El a zis-o p-aia cu «videoclipul alb-negru şi căciula»”, povesteşte rapperul. Doar pentru acest haios spot Puya a luat, conform unor surse din lumea publicităţii, 25.000 de euro.
Doroftei a băgat în buzunar 50.000 €
Deşi este protagonistul mai multor spoturi publicitare, campionul mondial la box apare într-o singură reclamă alături de familia sa, la iaurt, şi pentru care se spune că ar fi încasat cel puţin 50.000 de euro.
Andreea Marin a apărut cu soţul şi cu sora
Anul trecut, Andreea Marin şi soţul ei, Ştefan, au apărut împreună în spotul Carrefour care făcea publicitate unor cupoane câştigătoare. Împreună, cei doi, au tras un “cupon câştigător” de 15.000 de euro. Andreea a filmat şi cu sora ei, Cristina, o reclamă pentru o vopsea de păr de la Garnier. 35.000 de euro se spune că ar fi primit cele două surori pentru cele 30 de secunde în care apar împreună. Andreea Marin e considerată, de altfel, o adevărată deschizătoare de drumuri în ceea ce priveşte apariţia membrilor familiei în reclame. @N_P