Este pentru prima oară când o vedetă internaţională dă autografe la o zi după concert şi nu înaintea show-ului, eventual, în cadrul unei conferinţe de presă. Explicaţia este cât se poate de simplă. Managementul lui Anahi a decis că nu vor avea loc acţiuni adiacente spectacolului de pe 13 martie. Decizia întâlnirii cu fanii în mall a fost luată ulterior, după o serie de negocieri care au avut loc între managerii artistei şi Lucian Mitrea, ca reprezentant al Music Events Productions. "Fanii lui Anahi meritau asta", ne-a declarat soţul Andreei Bănică.
Potrivit surselor noastre, acţiunea de la mall i-a costat ceva pe organizatori. Pentru o oră şi jumătate, Anahi a încasat 10.000 de euro, de zece ori onorariul mediu al unui artist român pentru un spectacol. Cert este că prezenţa cântăreţei în centru comercial a creat o isterie generală. Sute de copii cu vârste cuprinse între 8-15 ani s-au îmbrăncit şi au luptat la propriu pentru un autograf.
Este pentru prima oară când o vedetă internaţională dă autografe la o zi după concert şi nu înaintea show-ului, eventual, în cadrul unei conferinţe de presă. Explicaţia este cât se poate de simplă. Managementul lui Anahi a decis că nu vor avea loc acţiuni adiacente spectacolului de pe 13 martie. Decizia întâlnirii cu fanii în mall a fost luată ulterior, după o serie de negocieri care au avut loc între managerii artistei şi Lucian Mitrea, ca reprezentant al Music Events Productions. "Fanii lui Anahi meritau asta", ne-a declarat soţul Andreei Bănică.
Potrivit surselor noastre, acţiunea de la mall i-a costat ceva pe organizatori. Pentru o oră şi jumătate, Anahi a încasat 10.000 de euro, de zece ori onorariul mediu al unui artist român pentru un spectacol. Cert este că prezenţa cântăreţei în centru comercial a creat o isterie generală. Sute de copii cu vârste cuprinse între 8-15 ani s-au îmbrăncit şi au luptat la pro