O companie de software infiintata in urma cu patru ani, care are numai 14 angajati, a ajuns sa aiba client Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, caruia ii furnizeaza un soft pentru printarea bonurilor fiscale.
"Ne asteptam in acest an la o crestere a cifrei de afaceri la 700.000 de euro, cu 100.000 mai mult decat anul trecut", a declarat pentru ZF Hames Yassin (38 de ani), general manager al Greensoft. Yassin, sirian stabilit in Romania, a infiintat compania in 2004 cu o investitie initiala de 50.000 de euro. Anul trecut, compania a avut o cifra de afaceri de 600.00 de euro, in crestere cu 30% fata de 2008.
Hamed Yassin a venit in Romania in 1994 pentru a urma cursurile Facultatii de Electronica din cadrul Universitatii Politehnice Bucuresti. El are si un doctorat obtinut la aceeasi facultate.
In prezent Greensoft are 14 angajati, impartiti in cele doua departamente ale companiei - cel de "help desk", care se ocupa cu elaborarea de rapoarte, strategii de reducere a costurilor pentru alte companii, si programatorii care lucreaza la departamentul de software. Compania are in prezent 70 de clienti care provin din tari precum Olanda, Belgia, Franta, Dubai si Romania.
Potrivit lui Hamed Yassin, compania nu a fost afectata de criza financiara si asta datorita serviciului de help desk. "Am avut foarte mult cereri de la companii care doreau strategii de reducere a costurilor pe timp ce criza. Acest lucru ne-a ajutat sa nu fim afectati de criza", a declarat Yassin. El a adaugat ca a luat, in timpul crizei, diferite masuri de prevenire in interiorul companiei, precum eliminarea orelor suplimentare de lucru.
Cea mai puternica aplicatie business a companiei este un soft de gestiune integrat, pe care l-a vandut unor companii precum Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, Universal sau Gues