Braşoveanca a început afacerea în urmă cu trei ani şi acum îşi doreşte să facă un brand naţional din turtele dulci decorate.
Avea numai 23 de ani când a păşit în lumea afacerilor. Poate spune însă că a reuşit ceea ce şi-a propus. Secretul, spune ea, stă în dezinteresul pentru câştigurile materiale şi dragostea pentru ceea ce face. „Cei care nu creează, nu pun suflet şi îşi văd afacerea strict financiar nu vor reuşi să realizeze nimic din tot ce am eu", crede tânăra.
Ideea afacerii a pornit din dorinţa de a înfrumuseţa vitrinele cofetăriilor. „Am fost la o cofetărie să iau un tort pentru un copilaş. I-am întrebat cu ce mi-l pot orna şi mi-au oferit doar trandafiri roşii. Am căutat pe internet ornamente pentru torturi şi prăjituri şi m-am gândit că pot să ajut eu piaţa dulciurilor să devină mai vie şi mai colorată. Vreau să înfrumuseţez vitrinele cofetăriilor, să le fac mai atractive", mai adaugă braşoveanca.
Greu de convins
Începutul nu a fost unul uşor. A luat legătura telefonic şi prin internet cu reprezentanţii unei fabrici de figurine comestibile, din Germania. „A fost foarte greu să îi conving că sunt serioasă. Când au auzit că sunt din România au devenit şi mai ostili. Am reuşit să îi conving spunându-le că Braşovul se află în centrul ţării şi de aici pot să distribui uşor oriunde. Aşa am ajuns singurul importator de figurine dulci, din ţară", îşi aminteşte tânăra.
Nici cu românii nu i-a fost mai uşor. „Am încercat să vând figurinele comestibile pe internet, dar nu am avut succes. Am mers apoi la toate laboratoarele din ţară şi le-am prezentat catalogul. Cei mai mulţi au fost reticenţi şi îmi spuneau că nu le vor aduce profit. În timp au văzut că oamenii caută lucruri originale şi vioaie, pline de viaţă", povesteşte Ana Maria.
Turta care a ajuns la Cotroceni
În urmă cu doi ani Ana Maria a observat că de pe piaţa româneasc