Primele luni ale lui 2010 au adus pentru agenţia de marketing şi PR Headline trei noi parteneriate, încheiate cu Romsys, Standard Snacks şi ECOTIC, pentru furnizarea de servicii de PR, comunicare şi consultanţă specializată, potrivit unui comunicat de presă al companiei. "Este evident că relaţiile publice şi-au câştigat un loc important în strategiile de promovare ale companiilor. Acest an se pare că va aduce o dezgheţare a pieţei de PR, iar acest lucru a fost determinat, într-o măsură importantă, şi de eficienţa pe care au demonstrat-o pe parcursul anului trecut specialiştii în comunicare. Obiectivul cel mai important, pe care îl cunosc şi îl urmăresc toţi consultanţii noştri, este susţinerea business-ului clientului, prin furnizarea unor servicii specializate de calitate, concretizate în rezultate măsurabile", a declarat Mihaela Apetrei, Senior Manager Headline. Factorii decisivi în selectarea Headline ca furnizor de servicii de marketing şi PR au fost rezultatele obţinute până acum de agenţie pentru ceilalţi clienţi ai săi, experienţa acumulată în cei nouă ani de activitate, expertiza consultanţilor şi soluţiile personalizate. Două dintre noile parteneriate începute în 2010 reprezintă o susţinere a planului de dezvoltare a agenţiei pentru acest an, care are ca obiectiv situarea Headline ca numărul "1" printre agenţiile specializate în marketing şi PR pentru industria
IT. Un alt reper de atins este angajarea a trei noi consultanţi în acest an; recent, echipei Headline i s-a alăturat deja Adrian Popa, fost jurnalist.
Primele luni ale lui 2010 au adus pentru agenţia de marketing şi PR Headline trei noi parteneriate, încheiate cu Romsys, Standard Snacks şi ECOTIC, pentru furnizarea de servicii de PR, comunicare şi consultanţă specializată, potrivit unui comunicat de presă al companiei. "Este evident că relaţiile publice şi-au câştigat un loc impo