Am stabilit deja ca sex sells. Nu e de mirare, Alexandra, deci, că vorbe precum curvă, clitoris ori fuck you fac deliciul clickurilor. Chiar şi la pr intre rânduri, unul dintre cele mai citite posturi e cronica unei cârciumi ce are ca titlu “Sex oral la High Heels Café” – nu trebuie să vă mai spun cât de amuzante sunt uneori rapoartele Analytics din această pricină!
În contextul ăsta nu mă surprinde mai deloc isteria din jurul noului videoclip by Lady GaGa, că doar e sexplicită treaba – face clickul! Niţel blurat, da’ se vede totuşi că Lady e o Lady şi nu un Sir! În plus, toată montarea e suficient de şocantă ca să nu observi că de fapt, artista e cam androgină, ca să nu zic chiar urâţică. De rest, îmi plac.. cum să le spun? ăăăă… pălăriile excentrice, coregrafia şi bătaia spre Thelma and Louise, care-i un film foarte mişto şi nu pentru că joacă Brad Pitt în el!
Să urmărim împreună:
Cum ziceam, isteria nu mă surprinde. Probabil că treaba aia cu bărbaţii care visează cu ochii deschişi la două femei rele, blonda şi bruna, nu e tot una! Tot una, vreau să spun, cu bărbaţii care fantazează numai la una anume ori la un harem oarecare. Fiindcă fără excepţie aproape, dacă spun că dorm sau am dormit la vreo prietenă, cineva din publicul masculin se trezeşte aproape invariabil să remarce: “Aş vrea/fi vrut să vin şi eu să mă uit”
Aşa că înţeleg, serios. Două fete rele da’ bune fac deliciul clickurilor pe YouTube. E ok. Ceea ce nu pricep nici să mă baţi este de ce videoclipul Shakira ft. Beyonce are de aproximativ zece ori mai putine vizualizări. Sigur, nu e nimic şocant acolo. Dar Shakira e de zece ori mai femeie decât Lady GaGa, are forme, are curbe, are mişcări unduitoare, iar videocuplul pe care îl face cu Beyonce mi se pare teribil de incitant, cu mult peste oferta smucită numită Telephone – cel puţin din punct de vedere senzualitate.
Eu