Producătorul de îmbrăcăminte Phillips-Van Heusen a devenit noul proprietar al produsului "Tommy Hilfiger". Tranzacţia a fost încheiată pentru 2,2 miliarde de euro, după cum informează money.ro.
Conform sursei citate, renumita marcă a fost vândută de fondul de private-equity Apax Partners. Phillips-Van Heusen mai deţine mărcile Calvin Klein şi Izod. "Tommy Hilfiger" a luat în calcul lansarea unei oferte publice, dar a amânat lansarea în favoarea unei preluări.
Mai citiţi şi:
Ruse, o poveste bulgărească de succes
Compania Google este 99% sigură că va închide motorul de căutare din China
Apax Partners, compania londoneză care deţine marca “Tommy Hilfiger”, va primi 1,92 de miliarde euro în lichidităţi şi 276 de milioane euro sub formă de acţiuni ordinare ce aparţin Phillips-Van Heusen. Compania a cumpărat "Tommy Hilfiger" în 2006, pentru 1,6 miliarde dolari.
Preşedintele grupului Phillips-Van Heusen, Emanuel Chirico, a spus că această tranzacţie va duce le creşterea vânzărilor, în condiţiile în care compania vrea să îşi mărească profitabilitatea. Tommy Hilfiger a fost creată în 1985 de designer-ul cu acelaşi nume, care a deschis primul magazin când era încă în liceu. Phillips-Van Heusen a precizat că Hilfiger va rămâne principalul designer al casei de modă.
Conform analiştilor, aceasta este cea mai mare tranzacţie din zona comerţului cu haine din ultimii ani. Graţie culorilor vii, "Tommy Hilfiger" a devenit în anii 1990 una dintre mărcile favorite ale americanilor, înregistrând vânzări de peste două miliarde de dolari anual.