Brandul francez Promod, prezent in Romania de aproape cinci ani prin intermediul companiei BS Productie, ulterior Solmar Trading, urmeaza sa fie dezvoltat direct de compania mama, care opereaza deja trei din cele sapte magazine la nivel local.
"In momentul in care am preluat franciza pentru Promod, am discutat si de o posibila intrare directa a francezilor de la Promod. A fost parte din contract, si chiar daca detinem in continuare dreptul de franciza, in ultimul timp nu i-am mai abordat, mai ales dupa ce au intrat direct", a declarat pentru ZF Irina Ivan, divizion manager al Solmar Trading. Astfel, pe bonurile fiscale din magazinele Promod din Liberty Center, AFI Palace Cotroceni si Sun Plaza, Solmar nu mai figureaza ca nume al companiei de la care sunt cumparate produsele. In locul sau apare insa Socatex, companie inregistrata de Promod pentru a administra afacerea directa.
Solmar Trading continua sa opereze patru magazine, in Constanta si Bucuresti (Bucuresti Mall, Plaza Romania, Baneasa Shopping City). "Continuam sa ne concentram pe celelalte branduri - Desigual si Karen Millen, cu care tocmai am intrat in Sun Plaza, sau Mango cu care mergem la Cluj", spune Ivan.
Anul trecut, si spaniolii de la Mango au decis sa opereze direct magazinul din AFI Palace Cotroceni, chiar daca la nivel local aveau doua companii care dezvoltau brandul cu acelasi nume, Solmar Trading si Peeraj Brands International.
Operarea propriilor magazine nu va afecta afacerile Solmar, intrucat compania continua sa detina franciza pentru ambele branduri, atat Promod, cat si Mango. Compania, care mai detine branduri ca Jennyfer, + IT Accessories, Marina Rinaldi, Max Mara, Parfois, a ajuns in 2008 sa ruleze afaceri de 23,4, milioane de euro, cu circa 40% mai mult decat cu un an in urma, cand a ajuns la o cifra de afaceri de 16,9 milioane de euro.
La nivel international,