De Ziua Consumatorului, elevii de la Şcoala 30 au aflat că pot depune şi ei reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. Reprezentanţii comisariatului au răspuns la întrebări din cele mai diverse şi au împărţit pliante cu informaţii utile oricărui consumator
Organizaţia Internaţională a Uniunilor de Consumatori a declarat ziua de 15 martie, drept „Ziua Mondială a Consumatorilor”. La Braşov, această zi a fost sărbătorită printr-o lecţie de de protecţie a consumatorilor, predată elevilor de la Şcoala Generală nr. 30 din Braşov. „Am vorbit despre siguranţa produselor alimentare, despre ce trebuie să cuprindă etichetele produselor, dar şi care sunt paşii pentru întocmirea unei reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului”, a declarat Ionuţ Spătaru (foto), directorul coordonator CJPC, despre lecţia deschisă de la clasa a VIII-a C, Şcoala Generală nr. 30. Elevii sunt, în general, atenţi la etichete şi la perioada de valabilitate a produselor pe care le consumă. Aşa că nu au prea întâmpinat probleme în acest sens. Ceea ce nu ştiau este că şi ei pot depune reclamaţii la CJPC. Potrivit legii din domeniu, persoanele care cumpără un produs sau un serviciu trebuie să fie informate corect, pentru a alege în cunoştinţă de cauză, şi trebuie să îşi cunoască şi să-şi apere drepturile. Dacă aceste drepturi le-au fost încălcate, se pot adresa CJPC, printr-o reclamaţie. De Ziua Consumatorului, elevii de la Şcoala 30 au aflat că pot depune şi ei reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. Reprezentanţii comisariatului au răspuns la întrebări din cele mai diverse şi au împărţit pliante cu informaţii utile oricărui consumator
Organizaţia Internaţională a Uniunilor de Consumatori a declarat ziua de 15 martie, drept „Ziua Mondială a Consumatorilor”. La Braşov, această zi a fost sărbătorită print