A parcurs peste 10 milioane de kilometri şi a casat până acum 15 maşini după ce în anul 1965 a intrat în breasla şoferilor de taximetre.
Este povestea lui nea Mihai veteranul şoferilor de taxi din Buzău, omul care de 45 de ani este zi şi noapte la dispoziţia clienţilor amatori de o plimbare cu maşina. În cele peste patru decenii de activitate, Mihai Constantin a devenit o adevărată enciclopedie vie a oraşului.
A fost şofer de general
Nea Mihai povesteşte că imediat după terminarea şcolii generale a intrat la şcoala de şoferi profesionişti pe care a absolvit-o după mai bine de un an de studii.După o scurtă perioadă în care a condus o basculantă, Mihai Constantin a urmat stagiul militar la o unitate de aviaţie din Timişoara.
„Din cei 120 de şoferi ai unităţii doar doi aveau gradele 2 şi 3 şi de aceea am fost ales să conduc maşina generalului Stoian. Aşa am ajuns să conduc primul turism un IMS mai bine de doi ani. Această experienţă inedită a mea mi-a prins bine imediat după ce m-am liberat şi am revenit la Buzău", mărturiseşte nea Mihai.
Prima dragoste, o Volgă
Data de 15 aprilie 1965 reprezintă pentru Mihai Constantin prima zi de muncă la compania de taxi din Buzău, după ce în prealabil a trecut printr-un examen dur, din care erau aleşi după competenţe doar cei mai buni şoferi.Când îl întrebi pe nea Mihai de vremurile tinereţii, gândul îi zboară tot la primele maşini care i-au marcat cariera de taximetrist.
„Prima dată am lucrat pe o Pobeda apoi au urmat pe rând Mosckvici 407, 403 şi 408. Apoi au urmat o Warshava şi experienţa de neuitat de pe Mercedesul sovietic-Volga. Cele mai frumoase amintiri sunt legate însă de această maşină. Pe vremea aceea doar ştabii comunişti aveau acces la Volga, maşină considerată a fi de lux. Îmi aduc aminte că ne îmbrăcam frumos la costum şi aveam grijă de Volgă ca de