Cele trei pachete simplificate sunt Surf (navigare), Play (joacă), Power (putere), cu opţiune de personalizare pentru fiecare client în parte, disponibile din 22 martie.
„Surf" este un abonament pentru clienţii care folosesc ocazional internetul, cu viteze de 2 Mbps pentru download şi tarife între 2,9-4 euro/lună, preţuri fără TVA. „Play", un abonament potrivit pentru majoritatea utilizatorilor, oferind viteze între 4 şi 50 Mbps, în funcţie de tehnologia utilizată. Tarifele sunt cuprinse ţntre 4,4 şi 6,1 euro/lună. În sfârşit, „Power" se adresează celor care folosesc intens internetul, cu nevoi ridicate de download care variază între 8 şi 100 Mbps, în funcţie de tehnologia folosită. Tarifele lunare între 5,9 şi 8,1 euro/lună, fără TVA.
De asemenea, operatorul a anunţat deschiderea un magazin bazat pe un nou concept, demers care se înscrie în procesul de poziţionare a Romtelecom ca furnizor de divertisment. Aflat în zona Vitan, conceptul eset inspirat din magazinele Deutsche Telekom, operatorul german intrând în acţionariatul grupului elen OTE.
"În aprilie vom avea deschise patru astfel de magazine, două în Bucureşti, unul la Constanţa şi unul la Brăila", a declarat azi directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.
Criza economică
În ceea ce priveste situaţia mediului de afaceri în 2010, Ioannidis a vorbit despre prudenţă şi stagnare.
"Piaţa locală a telecomunicaţiilor a scăzut cu aproximativ 20% în 2009, în timp ce veniturile Romtelecom au coborât cu 7%, similar căderii Produsului Intern Brut al României. Pentru 2010 este foarte greu să facem previziuni corecte (...) Clienţii sunt mult mai precauţi şi încearcă să îşi eficientizeze cheltuielile. În aceste condiţii, nu mă aştept ca Romtelecom să scadă în acest an la fel ca în 2009. Mai degrabă vom avea o stagnare", a mai spus Ioannidis.
Legat de o eventu