Atrium European Real Estate a avut în 2009 venituri nete de 5,7 milioane de euro din închirierea parcului de retail Militari Shopping Center, faţă de 788.000 de euro în 2008, în urma extinderii complexului de la 11.000 mp la 51.400 mp. Valoarea de piaţă a Militari Shopping Center era la sfârşitul anului trecut de 78,86 milioane de euro, uşor peste nivelul din septembrie 2009 de 78,29 milioane de euro. Extinderea centrului comercial a majorat semnificativ valoarea proprietăţii faţ�
Atrium European Real Estate a avut în 2009 venituri nete de 5,7 milioane de euro din închirierea parcului de retail Militari Shopping Center, faţă de 788.000 de euro în 2008, în urma extinderii complexului de la 11.000 mp la 51.400 mp.
Valoarea de piaţă a Militari Shopping Center era la sfârşitul anului trecut de 78,86 milioane de euro, uşor peste nivelul din septembrie 2009 de 78,29 milioane de euro. Extinderea centrului comercial a majorat semnificativ valoarea proprietăţii faţă de sfârşitul anului trecut. Valoarea de piaţă a Militari Shopping Center era de 57,1 milioane euro la sfârşitul lui 2008, când extinderea era încă în desfăşurare.
Centrul avea la sfârşitul anului un grad de ocupare de 99,61%, cel mai mare dintre proiectele deţinute de grup în celelalte ţări din regiune. Proprietarii au estimat, după lansarea extinderii, venituri din chirii de 8,6 milioane de euro pe an.
Venituri de 121 mil. euro, pe grup
Atrium European Real Estate a achiziţionat în anul 2004 prima fază a proiectului din Militari, dezvoltat de către compania belgiană Liebrecht & wooD, în urma unei tranzacţii de circa 20 de milioane de euro. Pentru extindere, care a fost finalizată în martie 2009 şi inaugurată pe 2 aprilie, compania a anunţat că a alocat 67 de milioane de euro.
Pe lângă Bucureşti, compania mai deţine două terenuri de peste 260.000 de metri pătraţi la Arad