Asesoft Net, compania de solutii si aplicatii web personalizate a grupului Asesoft, a obtinut anul trecut afaceri de 700.000 de euro, in crestere cu 50% fata de 2008. Pentru anul acesta, oficialii companiei mizeaza o majorare a businessului cu 15-20%.
Portalul ShopMania a reprezentat 65% din cifra de afaceri pe anul trecut, in timp ce proiectele web pentru clientii externi au generat 25% din veniturile pe 2009, iar 10% din afaceri a fost obtinut prin intermediul altor proiecte.
Acestea au constat in valorificarea contractelor publicitare incheiate pentru celelalte site-uri administrate de Asesoft Net: InfoPortal.ro, Autoraid.ro, Filmoteca.ro si Bascalie.ro.
„Ne-am adaptat la mediul de afaceri nou creat, adoptand atat strategii intensive, cat si extensive de crestere, date fiind provocarile inregistrate in plan local, dar si la nivel international”, declara Arthur Radulescu (foto), director general Asesoft Net, companie infiintata in 2004 si care in prezent are 25 de angajati.
Managerul a declarat pentru Wall-Street ca in 2009, profitul net al companiei a crescut fata de cel de circa 125.000 de euro inregistrat in 2008, iar pentru 2010 Radulescu estimeaza un nivel al profitului cu 10-15% mai mare fata de 2009 in varianta optimista. Managerul Asesoft Net nu a precizat care a fost valoarea acestuia anul trecut.
In 2009 reteaua ShopMania s-a extins in Cehia si Slovacia, portalul fiind astfel prezent in 26 de state, pietele externe aducand 80% din afacerile comparatorului de preturi, adica in jur de 365.000 de euro.
In prezent conducerea companiei doreste sa isiconsolideze pozitia pe pietele existente, iar incepand cu a doua jumatate a anului se va stabili daca este un moment bun de extindere in inca o tara sau doua.
Portalul a inregistrat anul trecut in Romania un trafic mediu de aproximativ 80.000 de utilizatori unici/zi si d