Asesoft Net, companie parte a grupului Asesoft, a anunţat o creştere de 50% a cifrei de afaceri, în 2009, faţă de anul anterior, înregistrând un rulaj de 700.000 de euro, se arată într-un comunicat al companiei, remis ieri, redacţiei.
Potrivit sursei citate, veniturile generate de portalul ShopMania au reprezentat 65% din totalul cifrei de afaceri pe anul trecut. Pe lângă acestea, afacerile Asesoft Net s-au dezvoltat pe baza proiectelor web realizate pentru clienţii externi, cu 25% din totalul veniturilor aferente anului trecut, în timp ce un procent de 10% a fost obţinut prin intermediul altor proiecte. "Ne-am adaptat la mediul de afaceri nou creat, adoptând atât strategii intensive, cât şi extensive de creştere, date fiind provocările înregistrate în plan local, dar şi la nivel internaţional", a declarat, în comunicat, Arthur Rădulescu, director general Asesoft Net. În plus, 2009 a fost anul extinderii reţelei ShopMania, prin adăugarea Cehiei şi Slovaciei în portofoliu, ceea ce înseamnă prezenţa actuală a portalului în 26 de state. "Dacă în România veniturile obţinute din vânzarea de spaţiu publicitar pe site-ul ShopMania.ro s-au menţinut la un nivel constant, în celelalte 25 de ţări, în care portalul este prezent cu versiuni customizate, site-ul a înregistrat creşteri ale veniturilor, ajungând chiar la dublarea încasărilor în state precum Franţa, Italia şi Marea Britanie", a adăugat Rădulescu.
Pentru 2010, Asesoft Net estimează că piaţa de servicii online va continua dezvoltarea, o importanţă sensibil crescută urmând a o avea zona de aplicaţii mobile. "Estimăm în continuare o creştere a cifrei de afaceri Asesoft Net cu 15 - 20%, în condiţiile în care investiţiile în ShopMania se vor menţine la un nivel similar celui din 2009", a mai spus oficialul companiei.
Asesoft Net, companie parte a grupului Asesoft, a anunţat o creştere de 50% a cif