Facebook, reţeaua de socializare online, a reuşit să ia faţa Google la audienţă în Statele Unite, pentru prima dată de la înfiinţare, şi continuă să crească mai repede decât Google, conform firmei de cercetare Hitwise. Facebook a obţinut o cotă de 7,07% din totalul vizitelor online săptămâna trecută pe piaţa americană, iar Google a avut 7,03%, conform unui raport al companiei HitWise. Noile cifre sugerează că reţelele sociale devin tot mai populare, iar felul în car
Facebook, reţeaua de socializare online, a reuşit să ia faţa Google la audienţă în Statele Unite, pentru prima dată de la înfiinţare, şi continuă să crească mai repede decât Google, conform firmei de cercetare Hitwise.
Facebook a obţinut o cotă de 7,07% din totalul vizitelor online săptămâna trecută pe piaţa americană, iar Google a avut 7,03%, conform unui raport al companiei HitWise.
Noile cifre sugerează că reţelele sociale devin tot mai populare, iar felul în care utilizatorii caută pe Internet se schimbă. Traficul Google a ramas constant în ultimele 12 luni, în timp ce Facebook a crescut cu 185%. Facebook a crescut de la 200 de milioane de utilizatorii în luna aprilie 2009, la 400 de milioane, în luna februarie a acestui an.
Internauţii americani petreceau în medie şase ore şi jumătate pe reţelele sociale în luna decembrie a anului trecut, ceea ce înseamnă o creştere de 82% faţă de anul 2008, conform datelor companiei Nielsen.
SURSA: telegraph.co.uk