Reclamele pentru Dorna, Orange sau Salvaţi Delta se află în fruntea topurilor celor mai bune reclame româneşti, în cea de-a şasea ediţie BestAds, după 26 de zile de nominalizări şi 11.188 de voturi. Pe shortlist-ul BestAds ediţia a şasea au intrat 45 de nominalizări, realizate de 20 de agenţii de publicitate autohtone pentru 28 de branduri diferite. Nominalizările au fost făcute pentru cele cinci categorii: Spot TV, Coloană sonoră a unui spot TV, Spot radio, Print şi Campan
Reclamele pentru Dorna, Orange sau Salvaţi Delta se află în fruntea topurilor celor mai bune reclame româneşti, în cea de-a şasea ediţie BestAds, după 26 de zile de nominalizări şi 11.188 de voturi.
Pe shortlist-ul BestAds ediţia a şasea au intrat 45 de nominalizări, realizate de 20 de agenţii de publicitate autohtone pentru 28 de branduri diferite. Nominalizările au fost făcute pentru cele cinci categorii: Spot TV, Coloană sonoră a unui spot TV, Spot radio, Print şi Campanie.
La Spot TV a câştigat detaşat reclama Alergătorii creată de McCann Erickson pentru Dorna, care a adunat 22% din voturile secţiunii.
La categoria Coloană sonoră a unui spot TV cea mai votată reclamă a fost Metro Love, realizată de Publicis pentru Orange, care a strâns 27% din voturi. Brandul a marcat o premieră la BestAds, cu 3 nominalizări la această secţiune.
În cadrul secţiunii Print publicul a premiat lucrarea Fără plastic ar fi fantastic, realizată de Next Advertising pentru Salvaţi Delta.
La categoria Spot radio, creaţia aflată pe primul loc – Bădăranul de cinematograf, spotul Propaganda pentru Radio Guerrilla. Acesta s-a distanţat cel mai clar de următoarele clasate, cu 41% din voturi. În cadrul secţiunii Campanie, Antimitocanie a câştigat cu 31% din voturi. “Poate că unii au votat ideea campaniei,