Piata auto din Romania a inregistrat in februarie cea mai drastica scadere din Europa. Vanzarile de autoturisme noi au scazut cu 63%, pana la 2.658 de unitati, in ciuda lansarii programului Rabla pe 20 februarie. Scaderea in primele doua luni ale anului s-a ridicat la 77%. Daca in Romania programul guvernamental nu a avut un impact important, in Spania, Marea Britanie sau Italia, stimulentele au avut un rol important in revigorarea pietei. Vanzarile pe cele trei piete au crescut cu 47%, 26,4%, respectiv 20,6%, conform datelor Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile. Si in Germania, cea mai mare piata auto la nivel european, s-a resimtit lipsa programului "Rabla", vanzarile scazand cu aproape 30%, pana la 194.846 de unitati. Dacia a fost marca cu cel mai mare avans din Europa, vanzarile urcand cu 45,4% in februarie si cu 56% in primele doua luni ale anului. Cu cele 34.500 de autoturisme vandute in perioada ianuarie-februarie, Dacia detine 1,7% din piata auto europeana.
Piata auto din Romania a inregistrat in februarie cea mai drastica scadere din Europa. Vanzarile de autoturisme noi au scazut cu 63%, pana la 2.658 de unitati, in ciuda lansarii programului Rabla pe 20 februarie. Scaderea in primele doua luni ale anului s-a ridicat la 77%. Daca in Romania programul guvernamental nu a avut un impact important, in Spania, Marea Britanie sau Italia, stimulentele au avut un rol important in revigorarea pietei. Vanzarile pe cele trei piete au crescut cu 47%, 26,4%, respectiv 20,6%, conform datelor Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile. Si in Germania, cea mai mare piata auto la nivel european, s-a resimtit lipsa programului "Rabla", vanzarile scazand cu aproape 30%, pana la 194.846 de unitati. Dacia a fost marca cu cel mai mare avans din Europa, vanzarile urcand cu 45,4% in februarie si cu 56% in primele doua luni ale anului. Cu cele 34.500 de